הכנה לגיוס למשטרה (דפ”ר ועברית)

השירות במשטרת ישראל מאפשר מגוון רחב של אפשרויות לפיתוח קריירה ועבודה בתחומים שונים. כדי להתקבל למשטרה, תצטרכו לעבור מספר שלבים בתהליך המיון.

השלב הראשון שתעברו הוא יום המיון, הכולל מבחני עברית ודפ"ר. יום זה נחשב מאתגר עבור רבים, ועל כן חשוב שתתנסו במבחנים השונים ותדעו מה מצפה לכם. 

רוצים לשפר את סיכויי הקבלה שלכם? אנחנו במכון הדר נשמח לסייע לכם! ההכנה שלנו מבוססת על שנים רבות של ניסיון והיכרות עם מבחני הגיוס למשטרת ישראל. אתם מוזמנים לבחור את ההכנה המתאימה עבורכם:

  • ערכת הכנה אונליין - ערכה מקוונת בה תוכלו לתרגל את מבחני הדפ"ר והעברית לקבלה למשטרה. 
  • הכנה מלאה - הכנה מקיפה בליווי והדרכה אישית למבחנים שתעברו: מבחני דפ"ר, עברית, אישיות וראיון אישי.

כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת יום המיון

השלב הראשון אותו...

קרא עוד +

ערכת ההכנה המתקדמת שלנו תאפשר לכם תרגול ולמידה של המבחנים הפסיכוטכניים באופן עצמאי.

בין המבחנים שתמצאו בערכה:

  • מבחנים כמותיים  – הסרת חלודה ותרגילי חשבון, סדרות מספרים.
  • מבחנים צורניים – מטריצות, סדרות צורניות
  • מבחני הוראות – מילוי הוראות, מצפן, קריאת טבלאות.
  • מבחני עברית – אנלוגיות, השלמת משפטים, הבנת הנקרא, אוצר מילים, זיהוי שגיאות כתיב…
הרכב מבחנים ייעודי למבחני המשטרה תרגול עבודה עם זמנים
מאגר שאלות במגוון רמות דוגמאות והסברים מקיפים

 

ערכה הכנה אונליין

מחיר החל מ 220 ₪

תהליך ההכנה המלא שלנו

בואו למקסם את סיכויי הקבלה שלכם! הכנה מקיפה ומותאמת אישית בליווי והדרכה מקצועיים!

המבחנים הפסיכוטכניים, אלו הם מבחני אינטליגנציה אשר נועדו להעריך את יכולותיו הקוגניטיביות של המועמד. המבחנים מעריכים כישורי חשיבה במספר מישורים וביניהם: יכולת מתמטית, יכולת חשיבה לוגית, כישורי הסקת מסקנות, כישורי שפה ועוד…
כחלק מההכנה שלנו אתם תקבלו ערכה אינטרנטית ללמידה ותרגול של המבחנים. הערכה שתקבלו נבנתה במיוחד לפי התפקיד והמכון אליו תיגשו והיא תפגיש אתכם עם כלל סוגי המבחנים והשאלות המצפים לכם ביום המיון. בערכה תמצאו הסברים מקיפים ודוגמאות שיסייעו לכם ללמוד את החומר בצורה הטובה ביותר.
בנוסף לערכה תקבלו 3 מפגשי הדרכה אישיים. בהדרכה, מדריכים פסיכוטכניים מקצועיים יעברו איתכם על המבחנים בהם התקשיתם וילמדו אתכם את כל השיטות והטכניקות לפתרון נכון ויעיל של המבחנים בהתאם לזמן ולרמת הקושי של כל מבחן.

מבחני האישיות אלו הם שאלונים ומבחנים השלכתיים המסייעים למאבחני המיון לקבוע את רמת ההתאמה של המועמד לתפקיד לפי מאפייניו האישיותיים. המבחנים נועדו לחשוף נטיות, תכונות וכישורים, להם השפעה על ההתאמה שלכם למשרה המבוקשת.
במהלך ההכנה אתם תתנסו במענה על מגוון מבחנים ושאלונים שהינם חלק ממערך מבחני האישיות. המבחנים שתקבלו יותאמו לתפקיד ולמיון הספיציפי אותו אתם מיועדים לעבור.
לאחר המענה על המבחנים תקבלו משוב ע”י איש מקצוע מתחום מדעי ההתנהגות בו הוא יעבור יחד איתכם על השאלות ויסביר לכם את משמעותן. כמו כן במהלך המשוב הפסיכולוג יבדוק את התשובות שסיפקתם וישקף לכם היכן ואיך אתם יכולים לשפר.

הריאיון הוא שלב חשוב ומרכזי בכל תהליך מיון. הראיון מתבצע כשיחה ישירה בין המועמד למראיין במהלכה תיבחן התאמת המועמד לתפקיד עפ”י כישוריו והרושם האישי אותו יצר.
ההכנה לריאיון העבודה מתבצעת כסימולציה המדמה את הריאיון אותו אתם עתידים לבצע ביום המיון. ההכנה מתקיימת עם פסיכולוג תעסוקתי או מומחה מתחום מדעי ההתנהגות ובמהלכה הוא יפגיש אתכם עם שאלות ודילמות האופייניות לריאיון עבודה.
במהלך הסימולציה אתם תקבלו משוב פעיל על התפקוד שלכם ועל התשובות שאתם נותנים. כמו כן אתם תלמדו כיצד להתמודד עם שאלות מכשילות, כיצד להדגיש את החוזקות שלכם כיצד לשווק את הכישורים שלכם בצורה הנכונה לתפקיד.

הדינמיקה הקבוצתית היא מבחן המשקף את כישוריו התפקודיים של המועמד באינטראקציה בקבוצה. בין הכישורים הנבחנים: עבודת צוות, התמודדות עם אתגרים, תקשורת בינאישית, יוזמה, כושר מנהיגות והובלת קבוצה ועוד…
ההכנה לדינמיקה מתבצעת בשני שלבים – בראשון, אתם תעברו סימולציה יחד עם משתתפים נוספים, המדמה דינמיקה אמיתית. במהלך הסימולציה תתמודדו עם עם שורה של אתגרים ומשימות קבוצתיות הדומים לאלו שתעברו ביום המיון. את הדינמיקה יעביר איש מקצוע מתחום מדעי ההתנהגות שבנוסף להנחיית הדינמיקה גם יבחן את התפקוד של כל אחד מהמתמודדים. לאחר ביצוע הדינמיקה תקבלו משוב אישי מהמנחה שצפה בכם, הוא יעבור איתכם על הנקודות החלשות שלכם ויסביר לכם כיצד לשפרן וכן ידגיש לכם מה היו הנקודות החזקות אותם עליכם לשמר ולהפגין גם ביום המיון.

מבחני אמינות הם משפחה של מבחנים שמטרתם לבדוק היבטים שונים של יושרה והגינות באישיותו של המועמד. כיום מרבית המבחנים נערכים בצורה ממוחשבת והם הפכו לחלק אינטגרלי מתהליך המיון והערכה של עובדים. במהלך המבחנים המועמד נדרש לענות על שאלות ולהתייחס להיגדים מתחומים שונים (כגון: סמים, אלכוהול, גנבות, עבירות על החוק, מוסר, מרמה, שקרים, וכו’) אופי תשובותיו מנותח וממנו נאמדת רמת אמינותו הכללית.
כחלק מתהליך ההכנה תתאפשר לכם התנסות בסוגים שונים של מבחני אמינות שלאחריה תקבלו משוב אישי על תפקודכם. איש מקצוע יעבור איתכם על השאלות וישקף לכם את הכוונה הנסתרת מאחוריהן וכן יסביר לכם כיצד לענות עליהן נכונה כדי לעבור את המבחן בהצלחה.

מבחן הדואר הנכנס הוא חלק מסט המבחנים שתעברו כמועמדים המתמיינים לתפקיד ניהול במרכזי ההערכה השונים. זהו מבחן מורכב ומלחיץ הבוחן היבטים שונים של כושר ניהולי תחת תנאי לחץ, למשל – יכולת ארגון ותיעדוף משימות, יכולת קבלת החלטות, מיון והתחשבות בסדרי עדיפויות, התנהלות במסגרת זמן קצובה ועוד… מבחן הדואר הנכס הוא כלי הערכה נפוץ והוא נחשב כבעל פוטנציאל רב לניבוי הצלחה בתחום הניהול והאדמיניסטרציה.
כחלק מההכנה אצלנו תעברו סימולציה המדמה את המבחן במהלכה תתנסו במשימות ותתמודדו עם האתגרים שהוא מזמן. לאחר ביצוע המבחן והגשת התוצאות פסיכולוג תעסוקתי יעבור איתכם על המשימות וייתן לכם משוב מקיף בדגש על הנקודות שעליכם לשפר ולחזק כדי לעבור את המבחן בהצטיינות.

מעוניינים בהכנה לתהליך המלא? אנחנו כאן! השאירו פרטים עכשיו:

    על מנת להתחיל לעבוד במשטרת ישראל כשוטרים מן המניין, חייבים לעבור לא מעט מבחנים אשר כל מטרתם לוודא כי אתם אכן מתאימים וכשירים לתפקיד. לא מעט אנשים אשר מעוניינים לעבוד כשוטרים מאוד נרתעים משלב מבחנים למשטרה מה שכמובן פוגע באופן ישיר בתוצאות המבחנים שלהם. על כן במידה וגם אתם מעוניינים לעבוד כשוטרים ורוצים לעבור בהצלחה ובקלות את כל המבחנים הנדרשים, קיימת חשיבות רבה להכיר את המכונים המקצועיים אשר מכינים אזרחים רבים לקראת מבחני המשטרה. מכונים אלה כוללים לא מעט אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים אשר יודעים להעביר את המתמודדים סימולציות מדוייקות ככל הניתן לשלב הבחינות בפועל. מעבר להכנה המשמעותית, כך ניתן להצליח להוריד את מפלס הלחץ ולאפשר למתמודדים להציג את יכולותיהם האמיתיות. לפרטים נוספים בנושא זה, פנו אל מכון הדר.

    אז רגע לפני שאתם מגיעים להתמודד על מקומכם במשטרת ישראל, חשוב לעבור הכנה מוקדמת על מנת לוודא שתקבלו את התפקיד בהצלחה. בין כלל המבחנים השונים שאזרחים נדרשים לעבור על מנת להתקבל למשטרת ישראל, ישנם מבחנים פיזיים הכוללים ריצה של כמה קילומטרים שיש לסיים בזמנים קבועים, מבחנים פסיכוטכניים אשר נועדו לוודא כי אתם יודעים להפעיל את הראש וכמובן ראיון עם גורם מקצועי מטעם המשטרה במטרה לוודא כי אתם אכן כשירים נפשית לעסוק בתחום. במהלך ההכנה המקצועית כל המתמודדים יעברו סימולציות לכל שלבי המבחנים שיעברו במשטרה על מנת להכיר לעומק את רמת הקושי והדרישות שיצטרכו לעבור. סימולציות אלה תורמות רבות ומשפרות משמעותית את תוצאות הנבחנים.

    רוב ככל הנבחנים שיפרו משמעותית את תוצאותיהם במבחן האמיתי בהשוואה למבחן הסימולציה הראשון שעברו במכון ההכשרה. בעזרת היכרות מלאה עם כל שלבי המבחנים במשטרה, המועמדים יוכלו להתכונן היטב ולהציג את המירב שהם יכולים לעשות. חשוב לציין כי מועמדים רבים אשר עברו את הסלול ההכשרה מדווחים כי הסימולציות דומות מאוד למבחנים האמיתיים וכי הן סייעו להם להתמודד על הצד הטוב ביותר עם על שלבי המבחנים. אך אחד היתרונות הגדולים ביותר של שלבי ההכנה הוא הורדת מפלס הלחץ. מתמודדים רבים מספרים כי בשל הכנותיהם והיכרות מלאה עם כל השלבים שהם הולכים לעבור, מפלס הלחץ שלהם היה נמוך במיוחד.

    התמודדות עם הלחצים היא חצי דרך אל עבר ההצלחה ולכן רק יתרון זה לבדו שווה את כל מסלול ההכשרה. מבחנים פסיכוטכניים דורשים ריכוז על מנת לפתור אותם על הצד הטוב ביותר. לחצים מיותרים ללא כל צל של ספק יגרמו לטעויות רבות שנובעות אך ורק בגלל הלחץ וחוסר הריכוז.

    אנשים רבים אשר מעוניינים להתקבל לעבודה במשטרה נאלצים להתמודד עם מבחני מיון שונים אשר נועדו לוודא שהם אכן מתאימים לתפקיד. במסגרת מבחני קבלה למשטרה ישנם כמה חלקים וביניהם מבחן פסיכוטכני, מבחן פיזי וכמובן ראיון אישי עם אנשי מקצוע בתחום. אם גם אתם רוצים להתחיל לעבוד במשטרה חשוב שתכירו את מבחני המיון השונים על מנת שתוכלו להתכונן אליהם על הצד הטוב ביותר. כיום יש לא מעט חברות מקצועיות ומנוסות אשר מכשירות אזרחים רבים המעוניינים להתחיל את שלבי המיון למשטרה. במהלך תהליך ההכשרה הם מעבירים את כל המועמדים סימולציות אשר מדמות את כל שלבי המיונים האמיתיים שהם ידרשו לעבור בהליך המיון המשטרתי. בעזרתן של סימולציות אלה כל המועמדים יכירו את כל תהליך המיון ויהיו מוכנים אליו על מנת שיצליחו לעבור אותו על הצד הטוב ביותר. לפרטים נוספים בנושא זה, צרו קשר עם מכון הדר.

    חשוב להדגיש ולומר כי מבחני המיון נועדו על מנת לקבל את האנשים המתאימים ביותר שיוכלו לשרת את מדינת ישראל נאמנה. אם אתם חושבים שאתם כאלה ומעוניינים להתמודד על הצד הטוב ביותר עם כל שלבי המבחנים השונים, חשוב להיערך נכון ולהיעזר לחברות מקצועיות אשר מציעות הכנה ממוקדת לשלבי המיון המשטרתיים. חברות מקצועיות אשר עורכות את ההכנות לקראת שלבי המיונים המשטרתיים כבר שנים ארוכות יידעו בדיוק מה עליהם לעשות על מנת שכל המתמודדים שהגיעו אליהם יעברו את המבחנים ללא כל בעיה. מעבר לעובדה כי בעזרת סימולציות ניתן לתרגל את החומר הרלוונטי לשלב המבחן הפסיכוטכני וכמובן למבחנים הפיזיים וראיון לאחר מכן, ההכנה המקצועית תאפשר לכל המתמודדים להגיע רגועים ללא כל חשש מהלא נודע.

    אנשים אשר מגיעים לשלבי המיון ללא הכנה מוקדמת לא יודעים בדיוק מה מחכה להם מה שהופך את כל התהליך למלחיץ הרבה יותר. לחץ מיותר משפיע באופן ישיר על יכולות הנבחנים וגורם להם לטעות בשאלות שלא היו טועים בהם לו היו מספיק רגועים ומרוכזים. לכן, מעבר לכל היתרונות הברורים של הכנה מוקדמת לקראת מבחני הקבלה במשטרה, חשוב להבין כי בעזרת הכנה זו תוכלו להגיע רגועים ושלווים על מנת להוציא את מלוא הפוטנציאל שלכם.
    אם גם אתם מעוניינים להפוך לשוטרים, קיימת חשיבות רבה להכיר בחשיבות הגדולה של ההכנה המוקדמת. הכנה נכונה מבטיחה שיפור ניכר ומשמעותי בהשוואה לכל אותם אנשים שמגיעים ללא הכנה או אף ידיעה אודות כל שלבי המיון השונים. לקבלת מענה מקצועי, ניתן לפנות אל מכון הדר.

    לא מעט אנשים כיום בוחרים להגיע לשלבי המיון של המשטרה על מנת לנסות להתקבל לעבודה בתור שוטרים. חשוב להדגיש ולומר כי שלבי מיונים למשטרה נועדו אך ורק על מנת לאתר את האנשים המתאימים והאיכותיים אשר יוכלו לשרת את מדינת ישראל נאמנה. במידה וגם אתם מעוניינים לעבוד כשוטרים, חשוב לדעת כי עליכם לעבור מבחני מיונים הכוללים מספר שלבים מרכזיים. בין כלל השלבים תידרשו לעבור מבחן פסיכוטכני על מנת לוודא כי היכולות השכליות שלכם וכן יכולת ההבנה והחשיבה ההגיונית מפותחות דיו במטרה למלא את כל הצרכים של העובדה. בנוסף למבחן הפסיכוטכני, ישנו גם מבחן פיזי אשר יצריך מכם להראות כי יש לכם את היכולות הפיזיות על מנת להתמודד עם צרכי התפקיד. לאחר שלבים אלה תידרשו לעבור ראיון עם איש מקצוע מטעם המשטרה במטרה לוודא כי גם היכולת הנפשית שלכן מספיקה על מנת שתוכלו ללבוש מדים ולעבוד כשוטרים. לפרטים נוספים, פנו אל מכון הדר.

    לא מעט אנשים אשר מעוניינים לעבוד כשוטרים מגיעים לשלבי המיון ללא היכרות עם השלבים שהם ידרשו לעבור. חוסר ידיעה זו פעמים רבות גורם לכל הנבחנים להרגיש לחוצים מה שמשפיע באופן ישיר על תוצאות המבחנים שלהם. לא אחת קורה שאנשים נכשלים בשלבי המיון השונים אך ורק כי היו לחוצים ולא הצליחו להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלהם. מעבר לכך, חוסר היכרות עם שלבי המיון מונע מהמתמודדים להכין את עצמם נכון לקראת הליך המיון. בדיוק מסיבה זו חשוב לדעת כי כיום ישנן לא מעט חברות מקצועיות אשר מכינות מתמודדים רבים לקראת הליכי מיונים משטרתיים. בשלבי הכנה אלה, המתמודדים יעברו סימולציות מדויקות בהתאם לצרכים שלהם. בסימולציות אלה אנשי מקצוע מנוסים יאפשרו למתמודדים להתנסות בשלבי מיום משטרתיים עוד לפני שהם יגיעו ליום המיונים עצמו.

    הכנה זו מאפשרת לכל המשתתפים להכיר את שלבי המיון טרם הגיעם ליום המיונים המשטרתי ואף להתכונן נכון ובהתאם לדרישות של המשטרה. הכנה זו משפרת פלאים את התוצאות בכל שלבי המיון ורוב ככל המשתתפים בשלבי ההכנה משפרים משמעותית את תוצאותיהם מהמבחן הראשון שעשו בשלבי ההכנה למבחן הסופי שעשו ביום המיונים המשטרתי. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי ידיעה אודות כל שלבי המיונים מסייעת רבות להתמודדות עם לחצים ומתחים אשר משפיעים לרעה על תוצאות המבחנים. הכינו את עצמכם נכון ועברו את המיונים המשטרתיים על הצד הטוב ביותר. לקבלת מענה מקצועי בתחום, צר קשר עם מכון הדר.

    על מנת להתחיל לעבוד במשטרה, צריכים לעבור הליך מיונים אשר נועד לוודא כי כלל המועמדים אכן מסוגלים לעמוד בכל דרישות התפקיד. בין כלל שלבי המיונים ישנו גיבושון משטרה אשר נועד לוודא כי המשתתפים נמצאים בכושר גופני מספיק במטרה למלא את כל דרישות המשטרה. בגיבושון זה ישנם לא מעט תרגילים פיזיים כאלה ואחרים אשר נועדים לבדוק את רמתם הפיזית של המשתתפים. בין כלל הבדיקות השכיחות ביותר, יש ריצות ארוכות ותרגילי כוח כמו עליות מתח או מקבילים. התמודדות עם כל שלבי הגיבושון תאפשר לכם לעבור לשלבי המיון הבאים שם תידרשו להתראיין אצל איש מקצוע מטעם המשטרה על מנת לוודא כי אתם אכן מתאימים לתפקיד מבחינות נוספות. למידע נוסף, פנו אל מכון הדר.

    לא מעט אנשים אשר מעוניינים להתחיל לעבוד כשוטרים חוששים מאוד מהליל הגיבושון בפרט ומהליך המיונים בכלל. במידה וגם אתם מעוניינים לעבוד כשוטרים ורוצים להצליח להתמודד עם הגיבושון וכן על כל הליכי המיון, חשוב לדעת כי כיום ישנן חברות מקצועיות אשר מסייעות ללא מעט מתמודדים להגיע מוכנים ככל הניתן. חברות אלה מציעות סימולציות מדויקות לשלבי המיון המשטרתיים על מנת להכין את המתמודדים לקראת יום המיון שלהם. סימולציות אלה מאפשרות לכל המתמודדים להכיר את השלבים השונים שידרשו לעבור מה שמסייע רבות להרגעה של ממש. בניגוד לכל אותם אנשים שמגיעים מוכנים לאחר הכנה מקצועית במכונים אלה, רבים מוצאים את עצמם לחצים במיוחד מהשלבים השונים בשל חוסר הידיעה של הדרישות אותן יצטרכו לעבור.

    לחץ נפשי מיותר מונע ממתמודדים רבים להוציא את היכולות האמתיות שלהם מה שלעיתים גורם לפסילתם מהתפקיד. לכן, אם אתם רוצים להגיע מוכנים ולעבור את שלבי המיון על הצד הטוב ביותר, חשוב מאוד להגיע להכנה בשלבי המיון הללו. בגיבושון משטרתי לא תידרשו להציג יכולות גבוהות במיוחד בדומה לדרישות בימי סיירות, אך ללא כל צל של ספק תידרשו להגיע מוכנים. ריצות ארוכות, עליות מתח, כפיפות בטן ומקבילים הם רק חלק מהתרגילים שתידרשו לסייע ולכן חשוב להתכונן נכון. המכונים המקצועיים יודעים בדיוק מה מחכה לכם ולכן ידעו להכין אתכם על הצד הטוב ביותר לאחר ההכנה במכונים אלה תוכלו להתאמן על כל התרגילים הרלוונטיים על מנת לשפר את יכולותיהם בתרגילים אלה. כך ניתן להתמודד בהצלחה עם גיבושון משטרתי ללא לחצים מיותרים שישפיעו לרעה על יכולותיכם. למענה מקצועי בנושא, ניתן ליצור קשר עם מכון הדר.